reklama

Cítim...

Cítim ako voniaš. Ta zvláštna kombinácia aviváže, vody po holení a vône tvojho tela... hmm. Stojíme proti sebe a vyčkávame.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 S pobaveným výrazom tváre ma sleduješ. Vidíš na mne moju nerozhodnosť. Strieda sa vo mne túžba ísť po tebe s túžbou zvrtnúť sa na opätku a zdrhnúť čo najdalej. A tvoje rozšírené zrenice a pobavený úsmev na tvári mi veľmi nepomáhajú.

 Viem, že by som mala odísť, ale niečo ma núti zostať a vdychovať tvoju vôňu. Srdce mi ide vyskočiť z hrude a mám pocit, že je to aj vidno.

 Stojím a nehýbem sa.

 A ty sa len smeješ, nechávaš všetko na mňa a vychutnávaš si tu moju nerozhodnosť a (ne)odvahu. Ale ja viem, že v duchu sa rehoceš... rehoceš sa na mne a veľmi dobre sa bavíš. Alebo je to tiež len zakrývanie strachu? Strachu z toho, že keď sa ku mne nahneš, keď spravíš prvý krok, tak sa otočím na opätku a zdrhnem.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Neviem, aj v tomto som nerozhodná... a to ja viem veľmi dobre odhadnúť ľudí...len asi mi na tebe záleží až príliš tak mam pomýlené radary... Ide ma rozhodiť od jedu a ty tam len tak stojíš, s úsmevom na perách a prižmúrenými očami :o)

Katarína Kaššová

Katarína Kaššová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som - alebo lepšie povedané S.M.O. - Samostatne Mysliaca Osobnosť... aspoň občas Zoznam autorových rubrík:  To čo ma napadlo...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu